Інтернет-магазин не працює, в зв'язку військовою агресією росії на нашу країну. Перемога буде за нами! Слава Україні - Героям Слава!
Закрити   Закрыть
Графік роботи
9.00-19.00
Пн-Пт
10.00-16.00
Сб
Вихідний
Нд
УКР | РУС
Каталог товарів
Інтернет-магазинГарантія

Гарантійне обслуговування

Гарантійне обслуговування придбаних Вами товарів в магазині "Ера електроніки" здійснюють авторизовані сервісні центри. Термін гарантії Вашого товару вказано в гарантійному талоні або інших документах, що додаються до товару.

Список авторизованих сервісних центрів

Товари фірм-виробників, у яких немає сертифікованих сервісних центрів у Вашому місті, обслуговуються через наш гарантійний відділ.

Графік роботи гарантійного відділу

Пон.-П'ятн.11:00-19:00
Субота 11:00-16:00
НеділяВихідний


Будь ласка, зверніть увагу:

  • Перш ніж почати експлуатацію техніки, рекомендуємо вам уважно ознайомитися з умовами і керівництвом по експлуатації;
  • Безкоштовний гарантійний ремонт здійснюється тільки, якщо виріб буде визнано несправним через заводський дефект, і лише протягом гарантійного терміну.

Умови гарантії:

  • Серійний номер і модель виробу повинні відповідати зазначеним в гарантійному талоні або іншому документі, виданому Вам при покупці.
  • Виріб знімається гарантії в разі порушення правил експлуатації.
  • Виріб знімається з гарантії в наступних випадках:
    • Якщо виріб має сліди стороннього втручання або була спроба ремонту виробу в неуповноважених сервісному центрі;
    • Якщо апаратура, призначена для роботи в побутових умовах, використовувалися у виробничих і професійних цілях.
  • Гарантія не поширюється на такі несправності:
    • Виріб має виражені механічні та/або електричні пошкодження;
    • Пошкодження, викликані потраплянням всередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин, комах, тощо;
    • Пошкодження, викликані внаслідок природних стихій, пожеж, повеней, землетрусів, побутових чинників;
    • Пошкодження, викликані невідповідністю Державним стандартам параметрів живлення, телекомунікаційних, кабельних мереж та інших подібних зовнішніх факторів;
    • Пошкодження, викликані використанням витратних матеріалів, які не відповідають вимогам експлуатації.
  • Гарантія не поширюється на витратні матеріали.